S A N A T K O P

4 Şubat 2010 Perşembe

Kupon biriktiriyorum:)

Star Gazetesi'nin 29 kupon karşılığında vereceği 14 kadar polisiye ve gerilim içerikli kitap kampanyası icin kupon biriktirmeye başladım. Hesaplasak tanesi 70 kurusa denk geliyor, e bu fırsat da kacirilmazdi hani. Daha önce de vermis aynı gazete ama ben görmemisim:( Hepinize tavsiye ederim.

Simdi aklıma geldi de, babam da kupon biriktirirdi önceden. Tabii önceden gazeteler böyle kücük seyler vermiyordu. O zamanlar ilk olarak kalemla, defterle baslamislardi. Sonra tabak canak oldu, sonra kücük ev gerecleri, bisiklet, telefon, televizyon, kasetcalar, müzik seti, bilgisayar derken bir de baktım ki otomobil veriyor:) Tam artık ev de verirler kuponla diyorduk ki yasaklandı bu promosyonlar:)
Şimdi o televizyonlardan birini kullanıyorum:)Bir de bisiklet almıştım ama çalındı :(

Kupon demisken aklıma Yasemin Yalçın'ın Kakılmış ve İtilmiş tiplemesindeki İtilmiş'in, at yarısı kuponu icin, Yatudun mu lağn gupponumu?(Yatırdın mı lan kuponumu?) sözü geldi.

Bol kuponlu günler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder